Friday, August 6, 2010

重 生



一封寫給自己的信


當你執起念頭寫起呢封俾自己嘅時候,
我知道, 你想有一個與自己的對話...
一個歇絲底里赤裸裸的心靈剖白...
我深信你有太多嘢想提示自己, 安慰自己, 或鼓勵自己...


首先, 恭喜你的轉變. ..
跳脫需要勇氣, 改變更加需要決心...
無人係完美嘅 ; 你嘅轉變無絕對嘅壞,
最起碼, 現階段大部分嘅人為你嘅改變而感到高興,
接受你的轉變, 甚至負支持你的蛻變.. .
這個心態與身心嘅轉變當然唔簡單,
亦需要好大勇氣,
更加需要無限嘅動力同力量.. .

me, 恭喜你 ! 你做到了 !
至少而家我睇到你努力之後嘅另一個自己,
我為你嘅努力而感到欣慰感觸...
你終於找到一個角色, 另一種方式演繹另一個自己. ..
我想鄭重地告訴你, 你終於獲得複興的重生. ..
你嘅努力無白費到. .


me, 四個月前由Grace離馬之後,
我亦有目共到, 你是不快樂的...
這長達四個月的過度期,
彷如腐蝕性的液體,
傷害性亦達百分百飽和狀態. ..
me, 但我想話俾你聽,
你失去的, 換來了你的成長. ..
累積了那信心和勇氣. ..
係一個由身到心嘅地獄磨練,
你的強顏歡笑, 你的笑中有淚
這個技能, 得來不易.. .
亦變成了你人生轉淚點嘅底子. ..

me, 無人比你更加了解你自己,
這四個月的空白,
我知你有太多太多不能告訴的苦. ..
我知那隱形嘅壓力消耗咗唔少你嘅身體細胞同營養...
你不能說的身份壓力,
無人幫到你的錢銀車油衣食住行嘅困擾,
不能輕易地頭的工作,
唔快樂嘅身心卻有不斷狂歡的慾望.. .
我深信, 你也是抱住見步行步嘅尷尬心態. ..
你無完全抹殺曬你的憂鬱心情,
縱使別人看到你是燦爛笑緊的,
但你負面嘅思想響, 你的筆跡或文句,
滲透了你的悲鳴.. ...

me, 唔駛驚 !
你的演技還算出色,
你嘅眼神並未至於咁容易觸動另一個傷心的魂. ..

me, 我看到的,
我睇住你由一個自己在失去自己然後尋找自己,
再揾返自己之後又懷疑自己,
到找到真正自己, 盡力演出自己,
又再俾人否定自己... .
之後又再失去自己,
呢一切一切,
我相信你唔會好受,
你一定唔好過. ..
環境同是非嘅衝擊下,
你蒸發咗自己.. .
但係, 我亦若隱見到你壯倔咗另一個自己. ..
然之後詮釋現在呢個自己. ..
改变唔係在于别人对于自己嘅睇法,
而係先去发展出自己嘅力量. ..
由你決定剪去你心愛嘅頭髮到你真係剪去果一刻,
我清楚知道, 你回來了.. .
更重要的是我知道你的活著勇氣回來了. ..

me, 看著你返嚟之後那狀態大勇嘅正面能量,
令到我看到你太快樂了. ..
看著你喪笑我也跟著喪笑. ..
me, 你說過的, 沒有永遠的晴天. ..
但落雨之後會有晴天和彩虹. ..
我感受得到. ..
呢個起承轉合期,
為你帶來更多好事. ..
成就了另一個人生, 你亦上咗人生必經同埋寶貴的一課. ..
你比從前更加懂得珍惜, 更加識得感恩. ..

me, 我好清楚你. ..
你對於你嘅事業抱負好大.. .
人之所以唔不快樂,
係因為要求自己做超越能力嘅事情.. .
你受盡奚落屈辱, 橫眉冷對千夫指堅持你的堅持. ..
我亦完全感受到你對於這個不忿的忍讓,
me, 我想告訴你, 我替你感到自豪. ..


你長大了.. .
那份信仰和不死嘅勇氣唔係每個人都會擁有. ..
me, 我太了解你. ..
關於你的去向,
我知你心中仍有不甘仍有不忿. ..
當你在一片負面聲音中忽然舉旗說你,
向現實地頭嘅時候. ..
我知道, 你心唔會比任何人好受...
但係我相信你心中仍然留存住一片美麗的境域
我知道你一定谋算紧或计划紧一D事.. .

我永遠相信上帝俾咗你一樣嘢,
佢就會響你身上欏走另一樣嘢來當作交換.. .
同樣地, 要相信上帝早有預備. ..
幸好因為決定行呢一著,
上帝開拓咗另一個美好的境域給予你. ..
me, 我想話俾你知,
這個決定非常漂亮.. .
之前嘅等待非常值得. ..
你流過的苦水是甘甜的. ..
好想全國萬民為你喝彩大嗌 :
終於俾你恨到喇 ! 終於俾你等到啦 !
一個理想嘅機會,
彷如人生得到第一個獎項一樣咁興奮. ..


me, 對於你放下了那個連你生日也忘記嘅壞蛋,
我為你高興. ..
亦清楚睇到慢慢洗脫你太易動情這個罪名.. .
未來無人能預算得到,
如果佢的表情提示過,
咁在愛與不愛之間,
你們等待嘅係時間.. .

人要相信先有希望,
沒有希望的人生就沒有意義.. .
人嘅一生中可能會多過一次去面對真正自己,
面對需要勇氣,
人亦要識得學會接受唔完美
美好嘅風景,
往往係你本來沒有預計好要去嘅地方.. .
活在當下, 當下就是永恆. ..

演活自己, 就係頂尖 !



me, 別忘記了那熱情. ..




2010.08.06







No comments:

Post a Comment